Siapa Aisyah Rahman sebenarnya?

assalamualaikum gaiss apa khabar sume?? hope sihat2 la yer..

minggu lepas aku ada kuar ngan mimi ,kitaorang pegi banyak tempat ,tapi area KL je la..
saje jalan- jalan bawak diri..hahahaha..dari situ aku start kenal sorang kawan mimi nih aka housemate dye yang terchenta...


Haa, by the way  kitaorang pegi Kenanga Mall je pun. Masa on the way nak ke sana, as usual habit aku akan tanya first impression orang kat aku. Si Housemate Mimi pon senyum je tengok aku.

'awat'?aku tanya.*tetibe loghat kedah kuar*haha
dye cakap,mula-mula jumpa aku,first impression dye:

1. nampak sombong
2. Garang
3. Pendiam (Okay yang ni aku tak boleh terima akaii, hahahaha)

So jom la, aku describe diri aku macam mana:


1. Personaliti aku adalah ambivert. Apa tu? Haa, google la weyhh apa dia tuu..

2.Suka baca buku,tapi JARANG beli buku..hahahahaa..Sebab jenis aku sekali baca pon dah cukup kecuali kalau buku-buku ilmiah . Dannn, sebab aku suka lepak library sebenarnya, so aku more prefer stay kat sana lama2.. 

2. Suka Masak. Tapi most kepada yang menjadi peveret orang yang aku sayang la.. Ko sayang aku tak?

3. Suka haiwan. Yes, aku pernah ada cita2 nak jadi Dr Haiwan. Tak pernah sekali pon aku lupakan cita-cita aku. Aku pernah ada impian nak ada Animal Shelter sendiri tau bila aku dah kaya nanti. Kucing pertama yang aku bela nama dia "Comel".

4.Perfectionist.  Yang ni aku kena control sebab kadang-kadang menyusahkan aku jugak.hahaha

5. Tidur tak suka pakai selimut, sebab aku rasa rimas. Tapi kalau sejuk sangat, aku pakai gak la..

6. Jam benda yang penting sebagai aksesori aku akan pakai

7. Aku suka warna pastel. Tapi aku suka tengok lelaki pakai warna purple and hitam. Kenapa tah??

8.Fleksibel,tahap 'matured' akan berubah-ubah ikut keadaan,orang,masa,situasi. Kadang-kadang aku masuk air gak bila selesa dengan orang tu.

9. Aku tak makan jeruk dan yang sekufu dengannya. Boleh muntah kalau bau 😵😵

10. Jangan bagi aku bawa kereta kalau diri aku tengah sedih. Aku pernah drive 140/km sebab gaduh dengan abang aku.

11. Bukan jenis pemarah. Tapi kalau aku marah sekejap je, tahanla ko dengar aku membebel.hahaha

12. Setia. 

13. Jangan sesekali tengking aku kalau ko marah. Aku mudah menitiskan air mata.

14. Bawak keta guna sebelah tangan je,biasanya tangan kanan..dah jadi tabiat

15. Aku sangat suka kan kamera. First gaji kerja nanti, aku nak beli kamera kalau mampu 😉

16. Kalau tengah sedih, aku akan makan ais krim. Acah-acah sejukkan hati la, hahahaha.

18. Aku seorang yang 'gilakan' perfume!

19. Aku selalu gak kena insomnia. Penat weyh bila jadi camni..







20 .aku pernah buat perjanjian tak akan bercinta or kapel sampai aku habis diploma,which umur aku cukup   21 tahun,dan aku berjaya tepatinya =)

21. Aku akan diam bila aku marah. Sebab aku rasa tu cara paling matang untuk elakkan perkara jadi lebih teruk

21. Last dan paling tepat dengan diri aku. Aku suka  'BERCAKAP'. Pada aku melalui bercakap tu, aku akan lebih selesa dengan orang yang aku kenali... and cara utuk aku avoid 'awkward' situation. Aku harap, siapa yang jadi pasangan hidup aku dunia akhirat nanti bertabahlah ye.Hahahahaha








Comments

Popular Posts